کاملترین فایل(دانلود تحقیق آموزش UML)

دانلود تحقیق آموزش UML|40273200|ujy|کاملترین فایل|یو جِی
یکی از برترین فایل های قابل دانلود با عنوان دانلود تحقیق آموزش UMLآماده دریافت می باشد .

فهرست مطالب

مقدمه ای بر متد Obiect-Oriented (شیءگرایی) 1

Encapsulation (نهان سازی) 3

Inheritance (وراثت) 6

‍Polymorphism(چند ریختی) 9

مدلسازی بصری (Visual Modeling) چیست؟. 12

Booch OMT and UML. 14

نمودارهای UML. 15

نمودارهای Use Case. 16

نمودارهای CLASS (كلاس) 17

نمودارهای حالت (State Transition Diagrams) 20

مدلسازی بصری و پردازش تولید و توسعه نرم‌افزار 23

شناخت Inception. 27

Iteration One Use Cases 1.5.6. 28

مهارت Elaboration. 29

ساختار Construction. 30

انتقال Transition. 32

Rational Rose چیست؟. 33

پرداختن به Rational Rose. 39

بخش‌های صفحه نمایش... 40

چهار نمای موجود در یك مدل Rose. 40

نمای منطقی. 41

نمای Component 42

نمای Deployment 42

كار با برنامه Rational Rose. 43

ایجاد مدل‌ها 43

واردكردن و ارسال مدل‌ها 44

انتشار مدل‌ها بر روی وب.. 45

كار با واحدهای كنترل شده. 46

نمای Use case. 47

نمودارهای Rational rose. 48

كار با Use case. 51

مستند سازی جریان رخدادها (Flow of Event) 55

تعریف (descripition) 56

پیش شرایط (Precondition) 57

Post Conditions (شرایط پسین) 62

كار كردن با عامل ها (Actor) 62

ساخت یك عامل Abstract 64

چگونگی كار با رابطه ها 65

نمودارهای Interaction. 67

یك Object چیست؟. 68

یك كلاس چیست؟. 70

یافتن آبجكت ها 71

استفاده از نمودارهای Interaction. 73

نمودارهای Sequence. 75

نمودارهای Collaboration. 77

نمای Logical(منطقی) یك مدلRose. 78

نمودارهایclass. 79

استفاده از صفات.. 81

یافتن صفات.. 81

تنظیم Visibility صفت... 85

یافتن عملیتها 89

نمودارهای تغییر حالت(State Transition) 91

فعالیت(Activity) 93

Action ورودی (Entry Action) 93

Action خروج (Exit Action) 94

رخداد(Event) 95

  • Action. 96
  • حالت آغازین(Start State) 97

    حالت پایانی. 97


    مقدمه ای بر متد Obiect-Oriented (شیءگرایی)

    شیءگرایی (Object-Oriented) لغتی است كه امروزه در صنعت نرم افزار، باب شده است. شركتها به سرعت حركت می كنند تا خود را با این تكنولوژی سازگار كنند و آن را در برنامه های خود وارد نمایند.

    متد شیءگرایی (O.O) یك راه متفاوت مشاهده برنامه هاست. با متد شیءگرایی، شما یك برنامه را به قطعات بسیار كوچك یا آبجكت هایی تقسیم می كنید، كه تا اندازه ای مستقل از یكدیگر می باشند. مانند ساختمانی از بلوك ها نگاه كنید.

    اولین قدم این است كه آبجكت های اساسی (انواع مختلف بلوك ها) را بسازید یا بدست آورید. اولین باری كه شما این بلوك های ساختمانی را دارید، می توانید آنها را كنار هم گذاشته و قصرتان را بسازید. به محض اینكه تعدادی آبجكت های اساسی را در دنیای كامپیوتر ساختید یا بدست آوردید، می توانید به سادگی آنها را كنار هم بگذارید تا برنامه‌های جدید ایجاد را كنید. یكی از امتیازات اساسی متد شیءگرایی این است كه می توانید یك بار Component (اجزاء) را ساخته و بارها و بارها از آنها استفاده كنید. درست مانند زمانی كه می توانید یك بلاك ساختمانی را در یك قصر، یك خانه یا یك سفینه فضایی دوباره استفاده كنید، می توانید از یك قطعه طرح یا كد شیءگرایی در یك سیستم حسابداری، یك سیستم بازرگانی یا یك سیستم پردازش سفارش استفاده مجدد نمایید.


    مطالب دیگر:
    📖تحقیق بررسی فضائل رضوی در کتب عرفانی📖مهارت‌های مهار استرس📖مراحل تأسيس كارخانه آسفالت و کارآفرینی آن📖سه راهی برق طراحی شده در سالیدورک📖هفت تیر طراحی شده در سالیدورک📖انبرقفلی طراحی شده در سالیدورک📖تیغه فرز طراحی شده در سالیدورک📖برس طراحی شده در سالیدورک📖قالب بادی طراحی شده در سالیدورک📖پاورپوینت آموزشی نرم افزار ۳D MAX📖تحقیق نگاهي به نظام الگوي مصرف براساس تعاليم اسلامي📖تحقیق بررسي موانع فرهنگي و اجتماعي اشتغال زنان از ديدگاه زنان شاغل📖نقشه زمین شناسی شهرستان آبدانان📖نقشه زمین شناسی شهرستان دره شهر📖نقشه زمین شناسی شهرستان دهلران📖نقشه زمین شناسی شهرستان ایلام📖نقشه زمین شناسی شهرستان ایوان📖نقشه زمین شناسی شهرستان شیروان و چرداول📖نقشه ی زمین شناسی شهرستان عنبرآباد📖نقشه زمین شناسی شهرستان مهران📖نقشه زمین شناسی شهرستان بافت📖نقشه زمین شناسی شهرستان بم📖نقشه زمین شناسی شهرستان بردسیر📖نقشه زمین شناسی شهرستان جیرفت📖نقشه زمین شناسی شهرستان کهنوج